Czy muszę przesłać egzemplarze pokazowe lub zdjęcia w celu sprawdzenia mojej reklamacji?

W zależności od powodu reklamacji prosimy w formularzu reklamacyjnym o przesłanie zdjęć lub egzemplarzy pokazowych, które potwierdzają wystąpienie wady.

Prosimy o przesłanie egzemplarzy pokazowych na adres:

Onlineprinters GmbH 
Qualitätsmanagement 
Rudolf-Diesel-Straße 10 
91413 Neustadt a. d. Aisch 
Niemcy

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość.

 Infolinia
+48 22 2630631

 
E-mail
service@onlineprinters.pl

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie