Jaki jest status wysyłki mojego zlecenia?

Od momentu przekazania Twojego zlecenia do firmy kurierskiej możesz śledzić aktualny status swojej wysyłki. Kliknij w tym celu w numer paczki (numer przesyłki) w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Numer ten znajdziesz także w podglądzie zamówienia na swoim koncie klienta.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość.

 Infolinia
+48 22 2630631

 
E-mail
service@onlineprinters.pl

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie