Jak mogę złożyć reklamację do mojego zamówienia?

Przejdź do "Podglądu zamówienia" i wybierz przy żądanym zamówieniu w "Szczegóły & akcje" po prawej opcję "Reklamacja zlecenia". Podaj nam w formularzu powód reklamacji i opisz dokładnie wadę.

Po przesłaniu nam wszelkich niezbędnych danych wraz z ewentualnie koniecznymi zdjęciami i egzemplarzami pokazowymi niezwłocznie sprawdzimy Twoją reklamację. Następnie skontaktujemy się z Tobą.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość.

 Infolinia
+48 22 2630631

 
E-mail
service@onlineprinters.pl

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie