Przejdź do treści głównej
  • Bezpłatna wysyłka standardowa
  • 40 lat doświadczenia
  • Własna produkcja
  • 22 263 06 31 (Pn-Pt 8-17)

Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać zmian w adresie do wysyłki?

Tak, do momentu wysyłki produktów możesz zmienić adres odbiorcy na koncie klienta. Aby to zrobić, przejdź do odpowiedniego zamówienia w podglądzie zamówień i kliknij przycisk "Inne działania i szczegóły zamówienia". Na dole znajduje się ikona z symbolem ołówka – kliknij w nią, aby edytować adres.

W przypadku przyszłych zamówień możesz przechowywać i zarządzać kilkoma adresami na koncie klienta w zakładce "Adres do wysyłki".

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość.

 Infolinia
+48 22 2630631

 
E-mail
service@onlineprinters.pl

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie