Przejdź do treści głównej
  • Bezpłatna wysyłka standardowa
  • 40 lat doświadczenia
  • Własna produkcja
  • 22 263 06 31 (Pn-Pt 8-17)

Transfer danych

Jak mogę wgrać moje dane do druku?

Dla większości produktów możesz przesłać nam swoje dane do druku przed lub po zakupie. Skorzystaj z okienka do wgrywania danych:

  • podczas składania zamówienia
  • bezpośrednio po zakończeniu zakupu
  • w podglądzie zamówień na koncie klienta
  • za pomocą linku w mailu z potwierdzeniem zamówienia

Jeśli chcesz zobaczyć, jak Twój projekt będzie wyglądał na produkcie, skorzystaj z funkcji wgrywania danych podczas składania zamówienia przed zakupem. Obecnie funkcja ta nie jest aktywna dla wszystkich produktów drukowanych, ale pracujemy nad rozszerzeniem tej usługi.

Czy mogę dokonać zmian w przesłanych danych do druku?

Rozpoczynamy produkcję zaraz po przesłaniu danych (i wpływie płatności), abyś mógł szybko otrzymać zamówione produkty. Zmiana danych do druku jest możliwa tylko przez krótki czas po ich przesłaniu. Aby to zrobić, kliknij przycisk „Skasuj plik i wgraj go ponownie” w podglądzie zamówień. Ponowne wgranie pliku może potrwać kilka minut.

Podczas wgrywania Twój plik jest sprawdzany pod kątem najważniejszych wymagań, takich jak format i rozdzielczość. Zalecamy również ostateczne sprawdzenie pisowni i projektu, abyś mógł otrzymać bezbłędnie wydrukowany produkt. 

Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie