Transfer danych
Jak mogę wgrać moje dane do druku?
Dla większości produktów możesz przesłać nam swoje dane do druku przed lub po zakupie. Skorzystaj z okienka do wgrywania danych:
- podczas składania zamówienia
- bezpośrednio po zakończeniu zakupu
- w podglądzie zamówień na koncie klienta
- za pomocą linku w mailu z potwierdzeniem zamówienia
Jeśli chcesz zobaczyć, jak Twój projekt będzie wyglądał na produkcie, skorzystaj z funkcji wgrywania danych podczas składania zamówienia przed zakupem. Obecnie funkcja ta nie jest aktywna dla wszystkich produktów drukowanych, ale pracujemy nad rozszerzeniem tej usługi.
Czy mogę dokonać zmian w przesłanych danych do druku?
Rozpoczynamy produkcję zaraz po przesłaniu danych (i wpływie płatności), abyś mógł szybko otrzymać zamówione produkty. Zmiana danych do druku jest możliwa tylko przez krótki czas po ich przesłaniu. Aby to zrobić, kliknij przycisk „Skasuj plik i wgraj go ponownie” w podglądzie zamówień. Ponowne wgranie pliku może potrwać kilka minut.
Podczas wgrywania Twój plik jest sprawdzany pod kątem najważniejszych wymagań, takich jak format i rozdzielczość. Zalecamy również ostateczne sprawdzenie pisowni i projektu, abyś mógł otrzymać bezbłędnie wydrukowany produkt.