Reklamacja

Niezadowolony?
Jeśli nasz druk Ci nie odpowiada albo jest z wadami, masz możliwość opisać swój problem i podać informacje ważne do dalszego opracowania. Po otrzymaniu odpowiednich dokumentów jak i dodatkowych informacji (zdjęcia albo egzemplarze produktu) sprawdzimy reklamację i jak najszybciej zaproponujemy jej rozwiązanie.

Aby wysłać reklamację, postępuj według instrukcji.
Powrót do konta klienta

Powrót do konta klienta

Możesz przekazać nam swoją reklamację wyłącznie w odniesieniu do konkretnego zlecenia

Kliknij na "Podgląd zamówienia" w zakładce "Nasz serwis" na Twoim koncie klienta.

"Szczegóły & akcje"

W podglądzie zamówienia znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twoich zleceń.

Wybierz reklamowane zlecenie i kliknij na "Szczegóły & akcje"

Reklamuj zlecenie

Reklamuj zlecenie

Wybierając "Reklamuj zlecenie" po prawej stronie, masz dostęp do osobistego formularza reklamacji.

Wypełnij reklamację i wyślij

Wypełnij reklamację i wyślij

Jesteś już we właściwym miejscu. Tutaj możesz szczegółowo opisać wady produktu i wysłać reklamację do nas.

Reklamacje, które ze względu na nieprawidłowo utworzone dane do druku mogą zostać odrzucone, prosimy sprawdzić, czy przysłane do nas pliki zostały utworzone zgodnie z naszymi wytycznymi. Wszystkie informacje potrzebne do utworzenia prawidłowych danych do druku znajdują się w zakładce "Szczegóły" na stronach poszczególnych produktów.
Zaloguj się
Zapomniałeś hasła
Utwórz nowe konto klienta
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Jesteś nowy w ONLINEPRINTERS? Zarejestruj się teraz
Sprawdź swój adres e-mail
Po zakończeniu autentyfikacji otrzymasz przez e-mail link ważny przez 1 godzinę oraz dalsze wskazówki na temat resetowania Twojego hasła.
Podaj swój adres e-mail
Wprowadź hasło
Powtórz hasło
Wykorzystujemy przesłane przez Ciebie dane do założenia konta klienta oraz realizacji Twojego zamówienia. Dalsze informacje w zakładce Polityka prywatności.
Czy masz już konto klienta? Logowanie