ROZDZIELCZOŚĆ

W celu uniknięcia utraty jakości, Twoje dane (za wyjątkiem opisanych poniżej przypadków) powinny zostać zapisane w rozdzielczości co najmniej 300 dpi w oryginalnej wielkości. 

Zintegrowane w dokumencie logotypy, teksty i grafiki muszą zostać osadzone jako wektory lub obrazy o rozdzielczości co najmniej 300 dpi, gdyż w innym przypadku zostaną wydrukowane nieostre lub widoczne będą piksele. 

Należy unikać interpolacji (powiększania) obrazów, gdyż bardzo rzadko prowadzi to do lepszych wyników przy wydruku z Twoich danych.

Twoje dane będą przetwarzane w naszym systemie bez kontroli rozdzielczości.

Podsumowanie:

  • Wszystkie produkty: przynajmniej 300 dpi (przy oryginalnej wielkości obrazu)
  • Plakaty: przynajmniej 200 dpi (przy oryginalnej wielkości obrazu)
  • Systemy reklamowe: przynajmniej 120 dpi (przy oryginalnej wielkości obrazu)
    (dotyczy display'ów, banerów, flag, plots'ów, figur reklamowych, plandek z PVC, ram napinających, flag stolikowych)